2011. november 30., szerda

Mézi



Reggel Pannival begyúrtuk az idei első mézes tésztáját, délután pedig Lillával és a csajokkal kiegészülve szaggatunk-sütünk. Jó móka lesz!

50 dkg liszt
15 dkg margarin
15 dkg cukor
15 dkg méz
2 tojás
1 narancs reszelt héja
1/2 ek. szódabikarbóna
1 ek. mézeskalácsfűszer


A mézet, a narancshéjat és a margarint kis lángon összemelegítettem, majd félretettem hűlni. A tojásokat a cukorral habosra kevertem. A lisztet, a szódabikarbónát és a mézeskalácsfűszert tálba szitáltam.
A mézes margarint összekevertem a tojásos cukorral és hozzáadtam a száraz hozzávalókat, egynemű masszává kevertem és folpackba csomagolva ment a hűtőbe. Előkészítettem a szaggatókat és apróra törtem egy zacskó narancsos kemény cukrot.

2 megjegyzés:

  1. Tündér ez a leányzó ahogyan gyúrja a tésztát. Jó játékot. Én is imádok unokámmal sütős-főzőst játszani.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Vali!

    Majd teszek képeket a nyújtás-szaggatásról is. Finom lett a végeredmény.

    Judit

    VálaszTörlés